Kontakta oss gärna om du vill skapa tillväxt tillsammans med oss.
Vi söker löpande nya uppdragsgivare, samarbetspartners och medarbetare.

Tillväxtbolaget får ansvaret för Sveriges Natur

10 december 2014

Naturskyddsföreningens medlemstidning Sveriges Natur ges ut med fem nummer per år i en upplaga på 113 900 exemplar. Magasinet handlar om miljö, natur och medveten konsumtion och var i år nominerat till Årets Tidskrift - Fackpress.

Nu inleder Naturskyddsföreningen och Tillväxtbolaget ett samarbete som ger Tillväxtbolaget ansvaret för att utveckla annonsaffären.

- Vi tror att Tillväxtbolaget har de verktyg som krävs för att utveckla annonsaffären, säger Ylva Johnson, chefredaktör på Sveriges Natur.

- Vi som bolag vill ständigt göra skillnad för våra kunder och uppdragsgivare. Att vi nu kan göra skillnad för Naturskyddsföreningen känns väldigt bra. Vi är övertygade om att Sveriges största miljöorganisation i kombination med innehållet i Sveriges Natur rimmar bra många företags ambitioner och kommunikation inom hållbarhet, säger Johan Wictorin, grundare av Tillväxtbolaget.

Naturskyddsföreningen är Sveriges största miljöorganisation med över 203 000 medlemmar. Se mer information på www.naturskyddsforeningen.se.

Kontakta oss för mer information.

Niklas von Sterneck