Kontakta oss gärna om du vill skapa tillväxt tillsammans med oss.
Vi söker löpande nya uppdragsgivare, samarbetspartners och medarbetare.

Fokus ökar säljkraften

27 maj 2013

Nyhetsmagasinet Fokus kommer att börja samarbeta med Nordiska Tillväxtbolaget som från och med den 1 augusti kommer att sälja annonser för Fokus. Fokus nuvarande KAM Christian Pasztor fortsätter vara ryggraden i annonsförsäljningen tillsammans med Tillväxtsbolagets Johan Wictorin.

”Fokus varumärke och redaktionella kvalitet vilar på en stadig grund efter 8 år. Nu vill vi ta nästa steg vad gäller annonsförsäljningen och ser en långsiktig stor potential i detta samarbete som löpande ger oss mer säljkraft på en hög professionell nivå av personer som förstår varumärkets betydelse och vikten av att vara trovärdiga i alla lägen.

Vi tror att tajmingen att ta detta steg är rätt då vi trots rådande annonskonjunktur tar andelar på en tuff annonsmarknad. Under Q2 är Fokus annonsförsäljning hittills upp 20% mot ifjol och vi är övertygade om att vi kan få en ännu större utväxling på vår försäljning genom samarbetet." - Lars Grafström, VD Fokus

”Vi är stolta över att få förtroendet att arbeta med ett så starkt varumärke som Fokus, laddade inför uppgiften och väldigt glada att få in Christian som en viktig del i vårt team." - Johan Wictorin, Nordiska Tillväxtbolaget

Kontakta oss för mer information.

Niklas von Sterneck